Kemer Belediyesi Fen İşleri Müdürlüğü ekipleri, Kemer genelindeki yaya geçitlerinde boyama işlemi gerçekleştiriyor.
Belediye ekipleri, başta vatandaşların ve turistlerin yoğun olarak kullandığı yerler olmak üzere Ulaşım Koordinasyon Merkezi (UKOME) kararı olan yaya geçitlerinin boyalarını yeniliyor.
Silinmiş ve görünürlüğünü kaybetmiş mevcut çizgiler yeniden boyanarak daha görünür hale getiriliyor.
Söz konusu çalışmalarla araç ve yaya trafiğinin daha sağlıklı işlemesi ve oluşabilecek kazaların önüne geçilmesi amaçlanıyor
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı

More Stories
Uçak pistine dönen cadde esnafından Büyükakın’a teşekkür
Körfez Aqua Kıtalar Akvaryumu kapılarını açıyor
Üsküdar Kariyer Fuarı’nda İş Arayanlar ve İşverenler Buluştu